close






過客...嗎



2013.03.03 日本巡迴-代代木 最後的留言

Credit: lafone0606 @ Twitter

HJ's last message: in your life, I may be a passenger 4 someone, but I'd like to make it important the bonds with you.

For someone I may be the person who remain in their heart. Even I am a passenger 4 you,

I will live to keep this precious relationship deep in my heart, being honest and a hard worker.



Trans
HJ的最後留言: 在你的生命中, 對於某些人我也許是個過客, 但是我希望與你而言這是重要的聯繫.
對於某些人我也許被他們記在心中. 即使對你而言我是個過客,
我會將這個珍貴的關聯深深的留在我的心裡, 做個誠實和勤奮的人.




--------------------------------------------

又再說過客..........
你搶台詞 犯規!















也許別人看我狂刷狂噹老大 可能真的很難理解...




唉唷 說在多你也不懂啦~~~~~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    mayzi1021 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()